Workout, bitch!

Idag gäller det! Mitt första besök på gymmet sen (pinsamt nog) INNAN jag flyttade ut till bushen.
Lycky for me though så flyttade gymmet efter! Haha, de öppnade nere i Sandared i bara några månader efter jag flyttade hit. Så jävla perfekt!
Idag ska jag ju dock inte ner dit utan till Bollebygd och gymma med min slampa ;)
Se upp alla steroidpojkar, HÄR KOMMER JAG!
Får jag inte som jag vill så sätter jag mig på er ;)

Har förövrigt fått Tobi att gå med på att vi ska gå på diet!
Någon som har nått bra tips för den grönsakskräsna?
Hade vart uppskattat!

Nej, dricka upp mitt kaffe sen slappa en stund.
Hörs sen! ;)

Kommentarer
Postat av: Jennica - mamma till Melwin

haha så grym bild!

2013-01-01 @ 21:56:53
URL: http://mammajennica.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0