Sjukgymnasten

Såååå. Första besöket hos sjukgymnasten avklarat! Fick 2 olika övningar som jag ska göra 5 ggr om dagen.
Jag ska även börja på gymmet igen! Som jag längtat! :D Ska gå på bandet och cykla, sit ups kan jag också göra. Men inget med armarna än, men det känns skönt att bara komma iväg!
Så imorgon skall jag och Fröken Idaho iväg till gymmet :D
Nu slappar jag i soffan med en kopp kaffe, mums!
Får se vad resten av dagen bjuder på.
JAG kan däremot passa på att tipsa er om ett grymt bra band, I am hunger heter dom.
Vet inte om ni har hört talas om dom men dom är fett bra enligt mig (om man gillar lite hårdare musik då kanske ;) )
(Hoppas att videon funkar.. Det verkar annars vara nått skumt med blogg.se för mig nu :S )

Kommentarer
Postat av: Loova

Jag har en hel kategori för musik, kanske du gillar något =) http://livetmedloova.blogg.se/category/musik-tips.html

2012-01-23 @ 21:55:34
URL: http://livetmedloova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0