Måndagsångest..

Jahopp, då var det måndag igen..
Vart tog helgen vägen?

Jobbade i lördags så det blev inte så mycket till helg att njuta av denna veckan heller.. Men jag kan ju alltid trösta mig med att jag jobbar sent denna veckan så jag får iaf sova!

Låg och funderade på det i morse efter Tobias åkt till jobbet, jag tycker att någon ska ge mig en Kitchen Aid. Jag vill verkligen ha en! Färg har jag inte riktigt funderat på men dom gräddvita är ju jävligt snygga! Och dom lila, och gröna och rosa! ÅÅÅH! GE MIG EN!!!!


Bara ett litet tips på vad jag vill ha i present ;)

Kommentarer
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom

svar: kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu utsedd gå in och se om de var du:) om de inte var de så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)

Ett tips är att lägga till mig på bloglovin eller bloggkeen så ser du direkt när det kommer upp nya tävlingar:)

Om du säger till när du lagt till mig så lägger jag till dig med:)

kram



2011-05-23 @ 20:09:59
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0