Blöööh

Sitter här hemma i soffan. Borde vara på jobbet och borde precis haft min sista rast men där är jag inte. Har mått illa mestadels hela dagen och vid halv 4 tiden blev jag i tvingad mitt första mål mat. Mår väl lite bättre nu men fortfarande illa till och från.

Var vid huset en sväng förut, lämnade massa möbler. Min typ älskade vetrinskåp som känns allt annat än stabilt med sina glassidor och en stor jävla spegel i. Jag var helt hundra på att det skulle gå sönder på vägen dit men det höll för fan! Underbart!

Nu sitter vi i vårat vardagsrum i lägenheten för förmodligen sista kvällen. Ingen TV, i en soffa (vi brukar annars ha varsin men den som är kvar ska vi kasta så den funkar nu..) och det vi hör är katterna som käkar sitt torrfoder ute i köket.. Vilken helkväll...!

Imorgon är jag ledig från jobbet och jag hoppas att jag mår bättre då. Då ska vi väl förhoppningsvis flytta ALLT som vi har kvar i lägenheten, göra några ärenden i borås och flytta alla djuren till huset (dock ej hästarna än..)


Nu ska jag återgå till min tysta torsdagskväll och förmodligen snart somna i soffan, OM jag får plats då vill säga...

Just ja, det var några som vill att jag ska ladda upp flera bilder på huset. Och det ska jag, ska ta med mig min trotjänare och gå lös på hela stället!
Ni kan ju iaf få en annan lite bild på det så länge.


Hade gärna varit vid huset nu och myst framför brasan, men det får bli imorgon istället.

Bilden är tagen när vi var där och hälsade på i jan-feb typ.
Nu är det tack och lov inte riktigt lika mycket snö kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0