Ensam hemma!

Fast de kan jag väl inte säga att jag är heller. En hund och fyra katter ger ganska mycket sällskap, lite för mycket ibland bara! Haha. Två av katterna ligger gärna på en och en brevid en den sista på armstödet på soffan. Sen hunden då som ligger och knör i soffan halvt på en.. Ja, ensam är jag nog aldrig.

Och när Herr Sambo kommer hem återstår att se, han är och leker med Josefine's (SICKBITCH.se) pojkvän, Roy i hans garage.. Blir nog en liten kisstur med Fröken Hund sen sovdags, jag är trött!


Älskar denna killens röst!
http://www.youtube.com/watch?v=SR6iYWJxHqs


Bild från när jag var på THE STUDIO i Göteborg och blev fotad.


Nej, nu får jag hitta på något annat!
Ciao

Kommentarer
Postat av: Joss

SNYGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG flicka :)

2011-01-26 @ 21:29:09
URL: http://sickbitch.se
Postat av: Moa

Ok, gillar inte sån musik annars men du har rätt, han har riktigt go röst :)

2011-01-28 @ 13:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0