Sunday morning and the sun is shining

Mmmmhmm! Vädret kan man ju inte klaga på iaf, solen skiner, blå himmel. Fattas bara de där 30 graderna och så är ju sommarn här! Haha. Nej, kylan är inte så farlig. Införskaffade mig typ världens  bästa jacka denna vintern, Canada Goose<3 Supernöjd!

Idag blir det en trip till Borås (USCH!) för att göra några ärenden.
Och Imorgon är det Alla hjärtans dag, brukar ni och era käraste göra något speciellt och ge varandra grejer eller tar ni det bara som vilken jävla dag som helst?
Jag gillar choklad, men det äter jag typ varje dag ändå så! Nej men jag vet inte om det blir något speciellt för oss. Jag jobbar sent så jag och Tobias träffas inte ens, lite tråkigt tycker jag dock..
Men får trösta mig med att vi hade det jättemysigt förra året när vi åt en jättegod middag hos Ida och Zacke!

Nej, får se om jag ska göra mig iordning nu kanske.

Hörs senare,
Ciao

Kommentarer
Postat av: Anki

Sv: Nä illa vet jag inte om det är :) Det är ju faktiskt trevligt och gå ut och äta med andra oxå :) Vi pratar om att äta ihop med andra på alla <3 dag =)

2011-02-13 @ 11:17:11
URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com
Postat av: Jessi Fox

måttligt jävla avis på erat fina väder. här är de fan skitmycke snö och inte den minsta solstråle..

2011-02-13 @ 11:33:17
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0