Buhuu!

Ja, sitter här i soffan och kollar på DH.. Har en ÖVERKELIG katt som ska vara uppe i ansiktet och gosa och jobba sig och även en hund som vandrar fram och tillbaka och sen ställer sig i siffan och kikar på något intressant ute.

Igår/natt när jag skulle hem så fick jag ta bussen för han som jag åker med slutade tidigare. Sista bussen gick 23:30 hem och det var bara jag och busschauffören som var på. Lungt och skönt iaf! Han var jättetrevligt och för en gång skull så pratade chauffören REN JÄVLA SVENSKA! Han släppte av mig precis utanför lägenheten också, hur snällt som helst ju! De händer inte ofta (ofta=aldrig!) Typ make my day!

Sitter och snörvlar, förkylningarna har kommit ikapp mig. Jag kan inte förneka de längre, JAG ÄR FÖRKYLD! Tragiskt, I know.. Det var ovanligt längesen sist men jaja. Jag skyller på alla på facebook som skriver att dom är sjuka och mår piss, de är dom som smittar!
Jobba bör jag väl inte göra med tanke på vad jag jobbar med men jo, de måste jag. Förkylningar är inget allvarligt, de går över...

Nej, nu ska jag kolla upp en grej.


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0