Alla hjärtans dag...

Dagen började väl inte riktigt som jag hoppats. Fick för en stund sen reda på att en vän dog igårkväll. Stod honom inte så jättenära men han var en underbar person och jag kommer absolut sakna honom! Livet är verkligen inte rättvist.

Idag är det jobba sent som står på schemat. Usch, jag är inte så sugen på att ens tänka på att jobba nu..
Innan dess ska jag tvätta håret och platta de, gå en sväng i centrum och hitta nått fint till min fina pojke och sen åka och jobba.

Jag orkar inte skriva mer nu men önskar er alla en mycket mysig dag med era nära och kära!




Kommentarer
Postat av: Anki

Oj, beklagar sorgen, vilken chock för dig, ingen toppen alla hjärtans dag precis =/ Kram!

2011-02-14 @ 13:24:57
URL: http://therosehasitshorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0