Höst?

De regnar och regnar och regnar...

Undrar om hösten är påväg nu?

Ja, kvällvecka denna veckan. Och Göteborgskalaset på de! Fy fan! Undrar om jag ens kommer hem?
Har haft en lugn helg iaf.

I fredags var vi hos Tobias syster, Moa.
På lördagkväll åkte jag och Tobias in till Göteborg, han bjöd på middag på en restaurang där en kompis jobbar. Skitgod mat! Efter det drog vi tillbaka till Bgd och drack kaffe hos Ida som var ensam hemmma.

Igår blev det en lite roadtrip till Falkenberg och åkte sen hem via Åsa, någonstans och kom ut i Härryda på nått jävla vänster..

Nej, nu får jag väl snart börja göra mig i ordning och sen gå ut och ge min fina Ljómi sin lunch och hitta katt nr.3..


Detta är dock inte katten som ska hittas, men de är hennes syster :P

Kommentarer
Postat av: Anki

Haha snygg ställning katten har xD

2011-08-15 @ 12:24:21
URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0