Sometimes you can't make it on your own..

Hellåååå..
Va hittar ni på denna lördagskväll?
Jag mår MYCKET bättre nu, tack och lov!

Idag var vi hos min syster på barnkalas då hennes son fyllde 3 år för någon vecka sen, mysigt!
Satt där i några timmar ute i det underbara vädret.

Sen har jag även vart kreativ och målat och satt upp en hylla för mina glasskålar mm och gjort en blomsterlåda (med hjälp av min snälla pojkvän såklart!) och målat den. Ska göra flera sådana sen men får ju börja med en och testa hur den blir.

Just ja, detta var våran kompis utanför matrumsfönstret igår

Första gången jag såg en hackspett bortsätt från den där irriterande tecknade som är med Kalle Anka på juklafton..
Drog ju självklart fram kameran som någon jävla paparazzi men jaja..

Nej nu ska jag fortsätta kolla på filmen som är på..

Ciao

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

vilken liten sötnöt

2011-04-10 @ 16:59:44
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0