Worki worki..

Sitter på mitt andra jobb.. Vart uppe sen halv 8 så är lite trött..
Fixade frulle och satte på TV:n. Fan, The Nanny var på och gjorde min morgon! Jag ÄLSKAR The Nanny. Haha.

Får se vad dagen har att bjuda på, ska vara här i några timmar iaf, hur länge vet jag inte än men det märker jag väl.. Ikväll kanske det blir krogen i Bgd och kolla på Björn Rosenström, får väl se om jag har råd och ork för det.. Vill dit men har en känsla av att min sambo inte är lika sugen...
Jag vill ha en Rosa Pantern! Aah, kärlek! Får mig att längta ännu mer till sommarn!

Sugig uppdatering har det varit här också. Jag har inte känt att jag har verken tid eller lust för det. Har vart mkt med jobbet och flytten och sen det underbara vädret!
Dåliga ursäkter, I know. Men jag är grym på att komma på ursäkter.. Haha..

Nej, nu ska jag hitta på nått annat..

Bjuder på en gammal bild på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0