Sunday again...

Jahopp. Fan vad helgerna går fort! Känns som om helgen flugit förbi. Igårkväll var vi hos Josefine och Roy en stund och chilla. Idag får vi nog allt försöka packa lite. Börjar bli dags nu.. Har även fixat en sadel till Ibbe, känns skönt! Fick köpa hans gamla sadel från hans förra ägare, my dear friend Karolina :) Så det känns grymt! Nu behöver bara Ljómi en... Jag har valt en dyr hobby men jag älskar det så!

Den kommade veckan jobbar jag dag. Ska bli skönt att får umgås med min pojkvän igen! Annars när jag jobbar kväll så sover han när jag kommer hem och jag sover när han går upp. Extremt romantiskt I must say... NOT!

Nej, vi får väl se vad dagen bjuder på. Hörs nog senare!

Ha en trevlig söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0