Lazy daaay

Är trött som ett as idag. Sov till 11, det var superskönt iaf! Men jag är trött, jag fryser och jag hade mer än gärna gått och lagt mig igen. Men det går inte, jobbet kallar!

Se om fröken hund har någon lust att vakna sen och gå ut i de dystra vädret..

Jag vill till huset, vill dit och fixa och greja. Men det får vänta tills fredag, då kommer även någon försäkringsgubbe dit med för att se över allt och vafan dom gör..

Bilderna från helgen går väl inte sådär jättesuperbra med för jag orkar verkligen inte hämta kameran och lägga in dom i datorn. I know, jag är världens latmask!

Nej, nu har jag suttit här och dragit ut på detta allt för länge.
Dags att slänga på mig kläder, rasta hund, handla och sen åka tåg.

Hör kanske av mig senare ikväll.
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Anki

Ja lägg in bilder sen, är nyfiken :)

2011-03-29 @ 15:00:27
URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com
Postat av: Linn

Jaa, lägg in bilderna vill gärna se erat fina hus. =)

2011-03-29 @ 19:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0