Can you read me a bedtime story?

Okej då, somna kan jag väl säkert lyckas göra själv.. 

Kom hem och såg till min förvåning att jag fått ett oranget kuvert. I'm a rich bitch när jag blir gammal! Haha. Inte än men sen får man väl hoppas. Mina UV filter till objektiven hade också kommit. Dom hade jag glömt av. Men de känns skönt att ha dom nu iaf!

Även hunden hade lämnat en present i garderoben. Hundjävel har ätit upp klacken på att par av mina stövlar! Tur för henne att jag inte använder dom längre och skulle slänga dom men ändå! Hundfan...


Nej nu ska jag nog försöka sova. Hörs imorgon,
God natt

Kommentarer
Postat av: Angelica

Dagens fråga på min blogg, vore kul om just du ville svara! Alltid kul med kommentarer eller hur??



Direktlänk---> http://angelicanorrgarden.blogg.se/2011/march/dagens-fraga-5.html#comment



GOD NATT!

2011-03-16 @ 02:09:31
URL: http://angelicanorrgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0