Sommar, sol och...

SEMESTER!!!


Ja, andra dagen på semestern idag, har långt kvar sen.. ASSKÖNT!

Dagen kommer förmodligen sependeras ute, och lite i stallet. Måste fixa och dona i hagarna så jag kan ta hem mina hästar så snart som möjligt. Ska bli så jävla skönt att ha dom hemma hela tiden!

Gårdagen spenderades med Frida och lite shopping, var på Börjes i Kungsbacka. Jag shoppade loss, stängselmaterial, upphängningsgrejer, ja. You name it! Hade gärna lagt dom pengarna på kläder men ibland får man prioritera lite :)


Nej, nu får jag fortsätta här. Se om tvätten är klar så jag kan slänga i en till maskin. Sen, jobba på brännan!


Ciao

Kommentarer
Postat av: Cattis

Nej nej! Jag har jobbat som flyttgubbe på ett företag :) Ingen ny flytt än. Vi trivs så bra! Hur trivs ni?? KRAM

2011-06-28 @ 14:03:48
URL: http://mamace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0