Sommarvärme!

Sitter på mitt numer andra jobb uppe hos mina svärföräldrar. Personlig assistent. Dom har precis fått mat. Har varit ute en stund innan. Det är ju helt underbart väder! Slutar om någon timme eller så. Då blir det hem och måla hörnskåpet vi fick av dom. Om jag orkar, kanske slänger mig i solen en stund ist.

Känner att det var ett tag sen jag skrev något här och det har jag ju fått höra också... Haha.

Har hållit på med huset en del, igår var vi först uppe hos svärföräldrarna och åt lite tårta, sen på kvällen var vi hos Andreas och Emelie och grillade. Fan vad gott det är med grillat! MUMS!

Nej, nu ska jag gå och plocka lite här.
Slänger upp lite bilder senare om jag är hemma.


Tagen förra sommarn uppe hos Andreas när vi grillade, underbart!


Kommentarer
Postat av: Estefany

Åh det är nog en av de bästa grejjerna med sommaren. GRILLA :D



sv:hope so:D

2011-04-25 @ 19:20:43
URL: http://mystuff.blogg.se/
Postat av: Jessi Fox

fan va alla verkar ha haft det snajsigt i påsk... själv har jag bara jobbat och slitit arslet av mig typ.

2011-04-25 @ 23:56:16
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0