Diesel

Ligger och kollar på någon tattig film med Vin Diesel. Det är väl tur att han är trevlig att titta på annars hade nog inte filmen vart något vidare.. Idag har vi vart hos lite vänner här och där. Jättemysigt! Och massa kaffe! Det är inte fel.

Imorgon blir det jobb igen, sent denna veckan. Lite skönt att få ta igen sömnen är det allt iaf. Måste börja packa och rensa i min garderob i veckan. Nu är det inte långt kvar, börjar få lite panik med allt!

Nej, nu får jag väl försöka kolla på filmen..


Tagen för ett tag sen, osminkad och grejer..

Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

åååååååååh men kan du typ langa upp en bild på västen???? jag velar som fan..



hahaa... asså... vad jag ber dig och andra lägga upp bilder hela tiden. wtf is wrong with me?

2011-03-14 @ 09:42:37
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0