Fullt ös!

I små mängder får jag väl kalla det.
Har hunnit med en hel del idag än så länge!

*tvättat 2 tvättar
*slipat på en stol (bara två kvar nu då...)
*legat i solen i drygt 10 min tills jag insåg hur tråkigt jag hade det..
*grejat i stallet, är grym med min skruvdragare nu. (eeeh?)
*Plockat ur/ställt in disk i maskinen
*badat hundarna nere i tjärnet
*ramlat nere vid tjärnet (dock inte i vattnet som tur va!)
*duschat
*och sist men inte minst, hängt upp den sista tvätten..

Och nu ska jag snart åka ner till tåget som ska ta mig till Bollebygd och Tobias.
Vi ska iväg och handla hundmat, hö till Ljómi, åka till stallet, handla lite till oss sen hem och städa och greja ännu mer!

Hoppas ni har det skönt i solen!




Bye bye bitches

Kommentarer
Postat av: Josefine

Du e duktig du <3

2011-06-28 @ 16:37:56
URL: http://nattstad.se/fini
Postat av: Cattis

Vad härligt :) Vart har hästarna varit någonstans? Kommer gärna och hälsar på någon dag!! KRAM

2011-06-29 @ 10:41:36
URL: http://mamace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0