Bug Run 2011

Ja, imorgon händer det. Dagen vi väntat på i ett år. Dagen vi drar till Bug Run! Årets höjdpunkt, fan bättre än å fylla år typ.. Detta blir 3:e året för oss. Asnajs.. Hoppas på bra väder, typ som vi hade första. Förra året blåste det som faaan, vårat tält lättade från marken, tur att min feta bag höll det kvar iaf ;)

Ni kan ju få lite smakprover på vad som går till






Lite kul att jag har en ny kamera för varje år, första året hade jag min första systemkamera, en Canon eos 400d, förra året hade jag min fina gamla Nikon D5000 och i år har jag min älskade Nikon D300s. Ska bli intressant.

Nej nu har jag brottom, måste packa, plocka fram, fixa med katterna och helst skulle jag behöva duscha med men det får jag nog göra i natt.. Och allt inom loppet av 75 min!

PANIK!!!

Kommentarer
Postat av: Joss

Ses imon hjärtat! :)

2011-06-09 @ 13:13:15
URL: http://jrietz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0