Paaaaaain!

Fan vilket jävla trist väder det är ute idag då! Regn, regn, regn. Och jag ska lyckas ta mig till tåget sen.
Har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska gå eller cykla. Igår gick jag och det tog typ exakt en timme ner. Jag har så jävla ont i benen idag, speciellt mitt vänsta knä som är lite konstigt, tror inte det uppskattade promenaden igår, gör typ ont när jag stödjer de idag..
I vilket fall så lär ju cykla gå fortare, men de regnar ju, paraplyet då?
Och sen när jag ska hem, jag vet inte ens hur jag ska ta mig från Bollebygd till Sandared. Gå typ? Sambon ville inte hämta mig längre. Annars får jag väl sova ensam i våran kalla lägenhet i en äcklig kall skinnsoffa.. Nej, de kommer aldrig att funka.. Och om jag väl kommer till Sandared lär det väl ta MINST en timme att ta sig hem med cykel. Och mitt i natten också! Jag är mörkrädd och sen att vi bor en bit in i skogen hjälper ju inte, tänk om en älg eller nått attackerar mig?! HJÄLP!

Sorry för att jag bara skrivit en massa tråkig skit men jag kände att jag var tvungen att få de ur mig..
Varför flyttade jag ens ut hit liksom?

USCH!

Nej, jag får väl fortsätta göra mig i ordning..

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Linn

Hej Nilla.. =)

Inga funderingar på att ta körkort? =)

Eller köra moppe?? ;-) hihi

Eller har du sålt moppen???

Kramar

2011-04-12 @ 14:59:17
Postat av: warnmark -foto & hälsa

Sv; Ja dem är verkligen helt underbara :D

2011-04-18 @ 12:03:17
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: Jessi Fox

hoppas fan ni har fint väder nu... de var ju trots allt ett tag sen du uppdaterade ;) annars får du fan dra me dig brudarna upp hit och partaja loss i vitabergsparken!

2011-04-24 @ 11:26:31
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0