Söndagsmyys!

Livet som sjukskriven är soft! Haha, jag trivs så bra med att ligga hemma och lata mig..
Hittade en sån jävla kul sida tidigare idag.. Bra tidsfördriv när man har lite trist :P
Massor av 'auto correct' fel! Helt sjukt hur fel det kan bli utan att man märker det :P

Annars så, har haft filmmys med min fästman ikväll. Just det, vi passade på att förlova oss på nyårsdagen då vi firade 3 år och 7 månader :) Känns jättebra!
<3

Kollade förövrigt på en ganska kass film, The Beaver heter den. Trodde den skulle vara rolig men var typ en trist drama?
Jaja, nu ska jag göra annat. Ska nu försöka bli bättre på att uppdatera här. Kan ju passa på nu när jag ändå bara ligger hemma och fläskar mig ;) Är sjukskriven till 31 Mars.. Hehehe

Kommentarer
Postat av: camilla

fina ringar! :D

2012-02-14 @ 19:16:11
URL: http://nattstad.se/poisonmilla
Postat av: Hanna Wild

haha men fyfan vilket sms...

2012-03-04 @ 09:19:07
URL: http://hannawild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0