Friday, I'm in love

Tänka sig, det blev fredag denna veckan med! Idag är det sjukgymnasten som står på schemat, ska plågas som aldrig förr! Haha, nej får hoppas att det inte blir så illa.

Vad händer för er i helgen då? Kanske ska höra med Tobias om vi ska åka och lämna lite grejer i huset. Flyttar om 4, eventuellt 3 veckor exakt idag. Känns lite jobbigt. Har massvis att packa och sen måste jag ta mitt körkort innan annars är jag fast där.. Mår riktigt dåligt av den jävla pressen asså..

Nej nog om det. Nu ska jag göra något annat.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anki

Vart ska ni flytta? Ut till skogen eller? Håller oxå på och tar körkortet, så mkt och plugga!

2011-03-05 @ 11:40:07
URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0