Shit!

Ojdå, här vare dött!

Det var ju inte meningen. Förra veckan mådde jag så jävla illa och kunde inte äta något på flera dagar så hade ingen ork för något! Men nu äre bättre.

Snabb update dårå, har inte hänt så mycket senaste veckan. I söndags iaf var vi och hälsade på och fotade lite vid huset jag och min sambo köpt. Och jag skojar inte, fan vad jag längtar tills 1:a April då vi får nyckeln! JAG VILL FLYTTA NU!!!

Slänger upp några bilder sålänge iaf. Tog dock inga bilder inne, glömde av det men lite grann från utsidan på huset och stallet och så.

Titta och njut ;)

Stallet

 

Huset

Entrén

Inte de bästa bilderna men de är lite iaf!

Nu väntar jag på att min pojke ska komma hem så vi kan gå en sväng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0