Piller!

Idag har jag vart på vårdcentralen och fått två olika värktabletter, ett par mot migrän och de andra är typ som Ipren fast 3 ggr starkare! Nu jävlar ska huvudvärken bort!

Stack iväg till Ida på en kaffe efteråt, de va nice! Hon hade hittat ett par assnygga brallor på en blogg, love them! Så hoppas hon klickar hem dom snart så man får se hur snygga de är i verkligheten!

När Tobias slutat så blir det in till Borås en sväng för att handla, han jobbar idag så. Har dock typ brist på pengar så de blir väl inte så mycket shopping för min del men ett par leggings ska jag ha iaf tills ikväll! För de är trubadurkväll (I know! Låter typ astragiskt, men de är billig alkohol och nära om inte annat!) nere på krogen, är alltid MASSOR av folk där så det blir trevligt!

Nej, nu ska jag nog göra något annat, eller?

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0