Myskväll

Min kära pojkvän föreslog att vi skulle gå ner till krogen och äta idag, och oj vad glad jag är att vi gjorde de! Det var jättegott! (som vanligt) och riktigt mysigt. Det var bara vi två som gick dit idag, inga kompisar eller så, så de kändes lite speciellt. Nu ligger vi hemma i soffan och slappar och kollar på tv. Får väl se vad kvällen bjuder på.

En bild på mig och min pojke från i somras.


När jag letade igenom min dator på någon bild på oss tillsammans så insåg jag hur jävla dåligt med bilder jag hade på oss! De är fan illa..

I vilket fall som helst har jag haft en jättemys kväll med min älskling och det är jag jätteglad äver<3

Haha! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Joss

Vad mysigt =) sötisar!

2011-02-12 @ 09:44:18
URL: http://sickbitch.se
Postat av: Anki

Mys!! :) Tänk om min kille kunde komma med ett sånt förslag!! Mummel.. :)

2011-02-12 @ 17:43:39
URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0