Åååh!

NU! Nu är jag tillbaka igen! Med ny blogg och den snyggaste designen fixad av en underbar vän <3 Tack Josefine! Sitter hemma och bara njuter av att vara ledig. De behövdes verkligen känner jag! Tobias och djuren ligger bredvid och kollar på TV. Eller ja, Djuren sover och Tobias är inne i TV:n.

Hoppas alla haft en bra jul! De hade jag iaf :) På själva julafton var vi uppe hos Tobias föräldrar och åt och öppnade julklappar och sånt som man gör. De va mysigt och jag fick jättefina grejer, tack! Sen på juldagen var vi uppe kl.05:00 för att packa bilen och åka upp till mina föräldrar i Jämtland. De va en 12 timmars biltur. Jag Tobias och Troja. Troja var så duktig! Hon sov typ hela vägen, jätteduktig var hon!
De va kul att träffa mina föräldrar igen, sist var 4 månader sen så de var på tiden så att säga! Mamma hade lagat massa mat och bakat massor av godsaker! Gick säkert upp några kilon... Blä!
Fick massa finfina grejer av dom också!
Vägen hem den 27:e å andra sidan var ju rena mardrömmen! Mellan Uppsala och typ Gävle (ca 20-30 mil) var snöstorm men Klass 1 varning och dammsnö hela vägen! Lastbilar körde som idioter (vilket också resulterade i många olyckor) blåste förbi oss i full fart! Vi såg kanske bara 1 meter framför bilen. Usch! Men hem kom vi iaf efter många timmar och skönt var de!

Nej, nu måste jag nog gå ner och slänga in en tvätt. Kom på att jag har tvättid idag.. Fy va trist!

Be back later ;)


Kommentarer
Postat av: Josefine

Tvätta e la inte överdrivet sköj! :)

2010-12-29 @ 15:20:33
URL: http://sickbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0